Polityka Jakości

Polityka Jakości

Polityka Jakości

Nadrzędnym celem PHU ALDARI jest usatysfakcjonowanie swoich Klientów poprzez zapewnienie kompetentnej i profesjonalnej obsługi oraz dostarczenie wyrobów wysokiej jakości, zgodnych z ich oczekiwaniami.
Wdrażając System Zarządzania Jakością ISO 9001 : 2015 pragniemy osiągać zadowolenie naszych Klientów, a także innych stron zainteresowanych i być postrzegani przez nich jako rzetelny i godny zaufania partner.
Rozwojowi firmy przyświeca ciągła troska o takie podstawowe wartości jak: Klient, wiarygodność, kompetencje personelu, ciągłe doskonalenie metod pracy oraz budowanie przewagi konkurencyjnej przy zachowaniu najwyższych standardów etyki zawodowej. Pragniemy umacniać wizerunek naszej firmy jako wiarygodnego, solidnego a przede wszystkim dbającego o dobro Klienta partnera.

Wyznaczone cele realizujemy poprzez:

  • oferowanie klientom najlepszych rozwiązań do rozpoznanych oczekiwań i potrzeb
  • stałe monitorowanie potrzeb obecnych i potencjalnych klientów
  • zapewnienie satysfakcji Klientów poprzez terminowe dostawy zamówionych wyrobów o uzgodnionych parametrach jakościowych
  • podnoszenie kwalifikacji pracowników poprzez szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
  • budowanie wzajemnego zaufania w kontaktach z Klientami poprzez ścisłą współpracę w ramach realizowanych usług.

Realizując cele Polityki Jakości deklarujemy ciągłe doskonalenie i rozwijanie oraz przestrzeganie wdrażanego Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z normą ISO 9001:2015 a także osobiste zaangażowanie w utrzymanie Systemu Zarządzania Jakością.

sitemap